Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде и как мога да ресна компа ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Къде и как мога да ресна компа ?

    Вече разбрахте какво ме интересува.Не знам или търсачката нещо не е много добра или никъде не можах да намеря инфото което ме интересува.Та разбрах,че компа не може да се ресне само с махане на клемите на акомулатора.Та ме интересува къде в Пловдив мога да ида за да я свършат тази работа ?

    Алфа Ромео 145 1.6 16V TS 97г. PB*3886*ВТ

  • #2
    При тебе мисля, че трябва да се ресетне при откачане на акумулатора. При по-новите си трябва комп.
    Каква е грижата?
    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
    Roosevelt

    Comment


    • #3
      Ами за съжаление се оказа,че не е така Та ми таковаха мамата.... Обиколих цял Пловдив,навъртях 60км само в града,за да разбера,че никой няма свястен софтуер за целта.Та се принудих да ида в Динекспрес(офито на алфа и фиат за Пловдив)... Та пак добре,че успях да разбера къде е проблема.А проблема е,че на бензин когато запалиш задържа на 1300 оборота,след това(след 1мин.) започва да ги дига и ги праща на 1600 оборота.Когато е в движение на скорос със отпусната газ ту забива предницата ту тръгва(а по пронцип трябва да забие).Пак в движение когато тръгнеш да спираш и изключиш от предавка оборотите започват да играят от 1300 до 2000.А когато спреш го сваля до 1600.Та като я закачиха казаха ламбда,но и не само това ами май и магнитния клапан за празния ход.Ламбдата е сменяна преди година и половина,но имам и газ,а разбрах че компа се самоубочавал,та има не малка вероятност наистина една от причините да е ламбда.Утре ще слагам емулатор на ламбда.А моторчето ще го провеим и него.Някакви други идеи ? Дебитомера е наред и почистен,както и дросила и датчика към дросила.

      Алфа Ромео 145 1.6 16V TS 97г. PB*3886*ВТ

      Comment


      • #4
        Пробвай да почистиш моторчето (МПХ, ако решиш да търсиш из форума за подобни случаи) и виж дали ще има промяна. Много вероятно е да не се оправи изцяло, но поне ще има промяна, ако е там проблема.
        I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
        Roosevelt

        Comment


        • #5
          Защо ли ми се струва, че проблемите идват главно от прочистването на дроселовата клапа. След почистване на дроселовата клапа стават такива неща с празния ход, и трябва да се ресетва (адаптира). А EKU-то какво е (в смисъл на дросела ли е или в купето)?
          Last edited by serafim; d.m.y г., 21:22.
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #6
            Момчета Дросела е дърт и няма обучение.Както и стъпковото моторче(магнитния клапан) за празния оборот което пък си е отделно от дросила.Самият проблем идва някъде след дросила.И най-вероятният е да взима от някъде въздух.Днес благодарение на Гецата поне успяхме до някъде да ги смъкнем оборотите и взе да работи много по-нормално,но иска още играчка.Сега остава въпросът да се намери от къде взима въздух

            Алфа Ромео 145 1.6 16V TS 97г. PB*3886*ВТ

            Comment


            • #7
              Да допълня,че все пак все още се издирва къде мога да рестартирам компа,или по-точно да му върна заводските настройки.

              Алфа Ромео 145 1.6 16V TS 97г. PB*3886*ВТ

              Comment

              Working...
              X